waar kun je heel goedkoop monitoren kopen?

ik ben op zoek naar een 2e beeldscherm (voor windows-optie uitbreiden) maar heb niet veel geld tot mijn beschikking. ik heb al op marktplaats gekeken maar zonder veel resultaat in de buurt. ik beschik momenteel over een LG FLATRON E2211 met 1 vga poort. het liefst zou ik een monitor hebben met OF een dvi-d aansluiting of een hdmi aansluiting.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/344/monitoren/producten/#filter:JcoxCoAwEETRu0xtkRSx2APYWVmKRYiLrAQNG7FQcncTrIb_mBenrqyDcFxBSCp7RvfjdOpVzedQJfmNJ3kY5EzXfoFHOUA1cuIwSLxYM-iFdb1re_sImmGNsVhKKR8
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de rommelmarkten, die in het voorjaar weer volop gehouden worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor de reacties! ik had al wat op internet gezocht maar vind t toch eigenlijk nog te duur :$. de rommelmarkt ga ik zeker bekijken.
allebei heel erg bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gratis kan misschien ook:
http://www.gratisoptehalen.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je in regio Rotterdam woont zou je hier ook bij de Piekfijn kunnen kijken. Mensen geven daar gratis en voor niets spullen af die ze niet meer willen, en die worden dan nagekeken en doorverkocht voor een klein prijsje.

Het beste antwoord

Marktplaats of bij de kringloop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de bronnen staan een aantal betrouwbare plekken