Wat moet ik opnieuw installeren zodat YouTube-filmpjes niet meer haperen?

Sinds een dag of twee haperen filmpjes als ik ze op 1080 zet. Het gebeurt alleen bij snelle bewegingen, dan zie je van die blokjes van twee verschillende beelden zeg maar. Moet ik iets met Shockwave doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als de video echt moet bufferen en daardoor hapert is het je internet snelheid.

Anders, probeer Adobe Flash Player opnieuw te installeren, en desnoods als dat niet helpt een andere browser.