waar kan ik een vertaalde of tweetalige versie van higurashi naku koro ni de game vinden?

ik leer japans en heb de anime gezien en het lijkt me een leuke manier om mijn leesvaardigheden te verbeteren.
de japanse versie heb ik nu al maar ondanks het fijt dat ik zo nu en dan een zin kan lezen is het grootste deel nog onleesbaar voor mij op het niveau dat ik nu zit.

nu zoek ik dus een vertaalde versie om er bij te houden, of nog beter, een versie waar japans en de vertaling naast elkaar staan.

kwa vertaling voldoet zowel nederland, engels en eventueel ook duits.
verder heb ik geen mogenlijkheden om te betalen via internet dus een betaalde versie is niet mogelijk.(mischien dat ik in de toekomst de betaalde versie toch koop uit principe)
indien mogenlijk een download waarvoor je geen downloader hoeft te downloaden.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij hoort dit in de categorie "Entertainment".

Wat betreft je vraag, Ik weet niet of je dus ook de serie wilt kijken met japanse subtitles. Maar probeer http://Nyaa.eu eens.