Weet iemand waarom DVD's zo beroerd traag starten? en waarom iedere fabrikant weer andere menutjes gebruikt?

Wachten tot het laatje opengaat, wachten tot de dvd ingelezen is, wachten op de ongein van brein en consorten over diefstal, menu doorzoeken op de instellingen van taal en ondertiteling.....Ik moet er echt van kotsen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had gehoopt op wat meer respons, Ik ben namelijk echt heel erg gefrustreerd door het principieel slechte product DVD. Als een grote groep mensen erover zou klagen zouden de ontwikkelaars misschien eens gaan proberen een nieuwe versie aanmerkelijk sneller te maken, en gebruikers vriendelijker.

Antwoorden (2)

Reclame en reclame...

Reclame en reclame dat is het waarom dat het zo lang duurt, dat opstarten...

Dan kun je in de stemming komen, als je naar de bioscoop gaat is het al net zo, allemaal reclame en Brein en dan copyright en dan voorfilmpje en weer een voorfilmpje en dan pas begint de hoofdfilm...

En waarom hebben ze allemaal verschillende menuutjes: Omdat het niet gestandaardiseerd is, iedereen maakt zijn eigen menu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwestie van perceptie. PC's kunnen soms ook traag zijn in het opstarten, inclusief programma's openen, www.adres intypen, venster vergroten, speakers aanzetten… En: de autoruiten schoonkrabben, spiegels afvegen, gordel om, verwarming aan, radio, achterruitverwarming, licht, tomtom….
En: eer dat het avondeten een keer op tafel staat!
Het ene ergert de een meer dan het andere de ander. T'is maar hoe je er naar kijkt. Maar kijken wil, eigenlijk.