Wat is de tijdsduur van een 1600 mAh accu voor de toshiba camileo x200 camcorder?

Ik wil een accu aanschaffen, maar ik weet niet hoe lang zo'n accu mee kan. Kan iemand me uitleggen hoe ik dit moet berekenen en hoeveel 1600 mAH is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als dit een originele batterij is zou tot 1h47 moeten kunnen werken.
Zie specificaties, bijgevoegd op afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm, bedankt, alleen wil ik er eentje bij kopen. Dus het is niet de originele. Maar is dit dan ook 1600 mAH? (sorry dat ik weinig verstand ervan heb)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u hetzelfde model kunt krijgen met dezelfde spanning (Volt) maar met een hoger mAh waarde zal die ook langer meegaan.
Theoretisch komt het daar op neer dat bv 3200mAh dubbel zo lang zal werken . Ook zal de oplaadtijd dan dubbel zo lang zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, ik begrijp het ja, hartstikke bedankt!