waar kan ik het beste een Nexus 7 kopen?

ik wil graag bij een (web)winkel in Nederland een Asus Google Nexus 7 kopen, en graag gelijk een case en een screenprotector meebestellen. weet iemand waar ik deze het goedkoopst kan kopen, en ook evt. met extra garantie van de winkel zelf?

Toegevoegd na 4 minuten:
met 32 GB opslag

Toegevoegd na 5 uur:
Ik zou ze het liefst tegelijk kopen ivm. verzendkosten enzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk op beslist.nl en kieskeurig.nl
daar zie je een overzicht van waar je dat tablet het goedkoopst online kan kopen

Antwoorden (2)

Ik heb even gezocht op Wehkamp.nl en Mediamarkt, bij Wehkamp is het goedkoper dan bij de mediamarkt als je bij wehkamp goed kijkt naar de oude prijs is het goedkoper dan bij de mediamarkt in de bronnen vindt je de link naar de Asus Google Nexus 7. een case en een screenprotector kun je ook gelijk halen bij wehkamp dus ik raad je aan om bij Wehkamp de Asus Google Nexus 7 te halen + Accessoires.

Toegevoegd na 10 uur:
De link ben ik inderdaad vergeten.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wehkamp.nl en Yourtablet.nl zijn de twee goedkoopste sites die ik kan vinden. Beide 245 euro zonder accessoires. Op Yourtablet.nl kan ik geen screen protectors vinden, maar ik heb een link van Tweakers toegevoegd waar talloze websites op staan die deze tablet verkopen. Eventueel vind je hier de accessoires die je zoekt.