Ik wil een wake up light kopen, maar welke is het beste? Wie heeft hier al evaringen mee en kan me adviseren?

Op internet zie ik een aantal verschillende lampen en er zijn ook veel verschillende meningen over deze verschillende versies. Ik hoop dat hier op GV mensen zijn die ervaringen hebben met de aanschaf van zo'n lamp en die me kunnen adviseren! :)
Ik wil er 100 euro voor uitgeven. Er hoeft niet perse een radio op te zitten.

Toegevoegd na 4 dagen:
Bij het sluiten van de vraag: Ondertussen heb ik de Philiphs wake up light hf3475 gekocht. Ik ben er vanmorgen voor het eerst mee wakker geworden en hij beviel erg goed. Hij heeft een radio en 4 wekgeluiden en de bediening heb je ook al snel door. Iedereen bedankt voor de antwoorden en ervaringen :-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb er eentje van philips uit de eerste lichting, dus met twee mogelijkheden qua geluid: irritante piepjes of vogelgeluidjes. Op zich een prima ding, maar zoals ik al schrijf is de wektoon erg vervelend, en van de vogelgeluidjes wordt ik lang niet altijd wakker. Het principe is wel fijn trouwens, ik doe het nu zo dat ik hem een kwartiertje voor het alarm van de telefoon aan laat gaan, regelmatig ben ik dan gewoon wakker tegen de tijd dat de telefoon af zou gaan, maar soms heb ik die extra wekker ook echt nodig. Wat mijn apparaat betreft dus een gemis dat je niet eerst vogeltjes kunt hebben en dan bijvoorbeeld na 10min over op een andere wektoon. De nieuwere varianten hebben wel meerdere deuntjes er in zitten en soms dus ook radio zoals je zelf al schrijft. Dat hoeft voor mij dan weer niet, maar een normalere wektoon zou fijn zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100