Hoe ''join'' je een server op minecraft?

Ik heb nu een dag minecraft maar weet niet hoe je moet ''joinen''?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
17.4K

Antwoorden (4)

Je moet eerst met ze 2e of op een laptop of op een telefoon ofzo iets. Maar een laptop en een telefoon samen verbinden gaan volgens mij niet. Op de telefoon enz. moet je op het zelfde wifi zitten, dus op de zelfde router. Op de laptop moet dat ook maar dan ga je eerst, de gene die het speel speelt die je wilt joinen, naar optie's. Dan druk je op 'open staan voor lan-verbinding' die MOET aan staan. Dan moet de ander drukken op 'multiplayer' dan gaatie even zoeken naar een wereld om te joinen. Dan druk je op de wereld van de ander. En dan zit je als het goed is in de wereld van de ander! Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaspro101
11 jaar geleden
Dit is een beschrijving van hoe iemand in jou wereld komt. BRent vraagt hoe je zelf op een server van minecraft komt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
goeie tip hopelijk werkt hij :)
Om een minecraft server te "joinen" heb je het ip adres nodig. een voorbeeld (werkend) is 188.165.212.13

Nu je het ip adres hebt ga je naar Multiplayer.
Daar druk je op direct connect, en plak je het IP adres van de server in het vakje "server address". Druk dan op Join server, en je hebt een server gejoint!

Als je de server meerdere malen wil bezoeken, kan je ook op add server drukken. dan staat er bij play multiplayer meteen een "snelkoppeling" naar de server.
Jaspro101
11 jaar geleden
je kan een server "joinen" door een server toe te voegen bij IP moet je dan een werkend IP-adres invoeren, je kan bijvoorbeeld op http://minecraftserverlijst.nl/ servers vinden en dan het IP-adres knippen/plakken. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eerst server ip in multiplayer zetten dan erop dubbelklikken. Of op de server klikken en dan op join.