Kan ik mijn grafische rekenmachine (TI-84 plus) terug naar de fabrieksinstellingen doen?

Ik heb ooit een spel op mijn rekenmachine gezet. Die is er inmiddels weer af. Maar mijn leraar vertelde me dat hierdoor wel wat dingen veranderd zijn. Zoals op de foto moet het teken voor de Y een backslash: \ zijn. Hoe krijg ik dit dus weer normaal? Kan ik misschien de fabrieksinstellingen weer terugzetten ofzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
58.8K

Het beste antwoord

Eerst even een antwoord op de vraag: "Ja dat kan".

Maar nu wil je vast ook weten hoe?
1) druk op [2nd] [mem], dat is de 2e functie van de [+] knop
2) kies 7 (Reset)
3) scroll naar rechts zodat [ALL] is geselecteerd
4) druk op 1
5) druk op 2 (Reset, en lees de waarschuwingen)

En dat zou het hele verhaal moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukt, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
maar nu zijn mijn applcaties ook verdwenen hoe krijg ik die er terug op
want die stonden er al op toen ik het rekenmachine kreeg