hoe krijg je microsoft office 2013 op je mobiel?

ik heb een preview van microsoft office 2013 gedownload, alleen kan ik daarop zien dat je het ook op je mobiel kan openen. hoe doe ik dat? kan dat wel met een preview? want de echte versie is namelijk nog niet uit
ik heb trouwens iphone 4s

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op iphone kan dat niet, maar wel op een Windows Phone 8
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Office 13 zou begin 2013 beschikbaar moeten komen voor iPhone. Ook nu al kun je een aantal documenten op je iPhone bekijken, maar niet bewerken.
Even geduld dus nog.