Ja dat kan, maar daar heb je wel een aparte app voor nodig. Ik gebruik zelf OfficeSuite pro, die is niet gratis maar je kunt bijvoorbeeld ook kingston office gebruiken die wel gratis is, en zo zijn er nog wel tal meerdere office apps.

Toegevoegd na 25 seconden:
kingsoft office**
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, dat kan niet.
Word is een onderdeel van Microsoft office, en is dus alleen onder Windows te gebruiken.
Samsung tab 10.1 heeft een android besturingssysteem .