Nieuwe printer print niet. Hoe zou dit kunnen komen en wat kan ik er eraan doen?

Als ik op afdrukken druk, komen er alleen blanco papieren uit. Terwijl er wel inkt in zit.

Het is een Epson Stylus SX230.

De handleiding geeft geen uitkomst.

Toegevoegd na 58 minuten:
Hij blijft bij een printopdracht ook maar lege pagina's eruit gooien, ook al is de printopdracht maar twee pagina's. Dit doet hij tot het papier op is.

Toegevoegd na 3 uur:
Het copieer-gedeelte doet het overigens uitstekend. Er komt dus wel inkt uit. Dus printen zou ook moeten kunnen toch?

11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zit niet ergens nog een (doorzichtig) stickertje op?
Snuffel
11 jaar geleden
Nee, is eraf. Daar ligt het niet aan.
fremar
11 jaar geleden
Terug naar aankoper...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je 'm wel met de juiste driver? Zoek anders op www.epson.nl eens naar een ev. nieuwere versie.
Snuffel
11 jaar geleden
Haabee. Ik denk inderdaad dat het daaraan ligt, na lang rondvragen. Ik ga het proberen. Dank je wel.

Antwoorden (2)

Op volgende pagina kan je een vraag stellen aan andere gebruikers van het product:

http://www.gebruikershandleiding.com/Epson-Stylus-SX230/handleiding-5-467567.html
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je bij een nieuwe printer ook nieuwe inktcartridges in het apparaat hebt gestopt. Misschien een stomme vraag, maar heb je het plastic cellofaan van de cartridges verwijderd? Zie het doosje van de cartridge.
Printkoppen reinigen is mogelijk ook een optie? Ik zou toch de handleiding nog maar eens goed doorlezen want het is vast iets simpels als het apparaat nieuw is.
Overigens ik heb nog een stomme vraag. Staat er wel iets op je word document dat je uit wil printen? Als dat leeg is print hij namelijk ook witte pagina's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snuffel
11 jaar geleden
Ja, nieuwe cartridges erin gedaan. Cellofaan eraf. Ook gedaan. Printkoppen reinigen. Gedaan. Er staat wel degelijk tekst in het bestand. Ik begin stekende hoofdpijn te krijgen. Waarom doet ie het niet? Frustratie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar heb je hem gekocht?
Snuffel
11 jaar geleden
Bij Paradigit in Nijmegen. Op zich een goede winkel toch? Heel behulpzaam. Misschien kan ik daar om advies vragen.