Help! Nieuwe printer print niet. Hoe zou dit kunnen komen en wat kan ik er eraan doen?

Als ik op afdrukken druk, komen er alleen blanco papieren uit. Terwijl er wel inkt in zit.

Het is een Epson Stylus SX230.

De handleiding geeft geen uitkomst.

Toegevoegd na 58 minuten:
Hij blijft bij een printopdracht ook maar lege pagina's eruit gooien, ook al is de printopdracht maar twee pagina's. Dit doet hij tot het papier op is.

Toegevoegd na 3 uur:
Het copieer-gedeelte doet het overigens uitstekend. Er komt dus wel inkt uit. Dus printen zou ook moeten kunnen toch?

Weet jij het antwoord?

/2500

Op volgende pagina kan je een vraag stellen aan andere gebruikers van het product: http://www.gebruikershandleiding.com/Epson-Stylus-SX230/handleiding-5-467567.html

Ik neem aan dat je bij een nieuwe printer ook nieuwe inktcartridges in het apparaat hebt gestopt. Misschien een stomme vraag, maar heb je het plastic cellofaan van de cartridges verwijderd? Zie het doosje van de cartridge. Printkoppen reinigen is mogelijk ook een optie? Ik zou toch de handleiding nog maar eens goed doorlezen want het is vast iets simpels als het apparaat nieuw is. Overigens ik heb nog een stomme vraag. Staat er wel iets op je word document dat je uit wil printen? Als dat leeg is print hij namelijk ook witte pagina's.

waar heb je hem gekocht?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100