Hoe sluit ik mijn tv aan op de Dvd recorder en Digitale ontvanger?

Ik heb de volgende apparaten:
TV: Philips Breedbeel Flat TV 32PF7320/10 deze heeft de volgende aansluitingen:
- EXT1 (scart)
- EXT2 (scart)
- Antenne ingang
- DVI audio ingang
- Audio ingang

Digitale kabelontvanger Samsung DCB-B270R heeft de volgende aansluitingen:
- Cable in
- Loop
-Av1(tv)
-Av2(tv)
-Digital audio out

DVD Recorder Pioneer DVR 545h-s heeft de volgende aansluitingen:
- Av1
- Av2
- Digital out
- Antenna in
-Antenna out
- HDMI out

Ik heb alle 3 de handleidingen erbij gehad maar geen van alle werkt het. Wie kan mij eenvoudig uitleggen hoe ik de apparaten moet aansluiten zodat ik de digitale zenders kan opnemen op mijn dvdrecorder.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DVI audio ingang, maar geen DVI-video ingang??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de handleiding staat alleen DVI. Kan je hier wat mee?

Antwoorden (1)

Kastje van de muur>Coaxkabel
>ant in DCB-B270R->SCART uit AV1
>AV2 DVR 545 > SCART AV1
> TV