Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Samsung Galaxy S gsm, en de mensen die ik bel horen me zeer slecht aan de lijn. Aan wat kan dit liggen ?

Het geluid staat nochtans op maximum. En als ik met mijn oortje handsfree bel (bluetooth) horen ze mij perfect.

11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is denkbaar dat je door de manier waarop je het toestel vasthoudt de microfoon afschermt met je hand.
Hij kan natuurlijk ook stuk zijn...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op het internet kom je veel discussies van mensen die tegen hetzelfde probleem zijn aangelopen.

Er worden verschillende oplossingen geopperd:

- de netwerkmodus van de stand 'auto' omzetten naar alleen gsm, via applicaties --> instellingen --> draadloos en netwerk --> mobiele netwerken --> netwerkmodus --> en hier veranderen naar alleen gsm.

- bij anderen is het probleem opgelost nadat ze een nieuw sim-kaartje gingen gebruiken.

- Soms bleek de volumeknop (M) van Media in de verkeerde stand te staan: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/28245-m-met-een-streepje.html
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden
rubia
11 jaar geleden
Dank je wel ... ik probeer het deze avond.

Andere antwoorden (1)

Aan de onderkant van het toestel zit een klein gaatje. Daar zit de microfoon. Misschien zit het gaatje verstopt met vuil. Probeer het gaatje voorzichtig weer open te maken.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
rubia
11 jaar geleden
Goed, ik zal het even proberen, thanks.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding