Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen instagram op mijn tablet downloaden?

Ik heb al een tijdje een tablet, niet zo'n hele dure maar ik vindt zo'n ding toch makkelijk. Nu wil ik er instagram opzetten, het is een android ding dus ik zou het moeten kunnen downloaden bij google play.

Dit is dus het geval. Ik kan de app er niet opzetten, omdat het niet geschikt is voor het toestel? Lijkt me onzin, de tablet is nu een paar maanden oud en heeft android 4.0.3? Instagram heeft minimaal 2.2 nodig..

Verder heb ik er niet veel verstand van.. Iemand een oplossing? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan Instagram gebruiken op de meeste Android toestellen zolang je beschikt over een camera, versie 2.2+ en OpenGL ES 2. Als je Instagram niet kan installeren dan denk ik dat je niet beschikt over OpenGL ES 2.


Bron:

''You can run Instagram on any camera phone with Android 2.2 or above with support for OpenGL ES 2, as well as tablets with support for OpenGL ES 2.''
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding