Waarom kan ik geen instagram op mijn tablet downloaden?

Ik heb al een tijdje een tablet, niet zo'n hele dure maar ik vindt zo'n ding toch makkelijk. Nu wil ik er instagram opzetten, het is een android ding dus ik zou het moeten kunnen downloaden bij google play.

Dit is dus het geval. Ik kan de app er niet opzetten, omdat het niet geschikt is voor het toestel? Lijkt me onzin, de tablet is nu een paar maanden oud en heeft android 4.0.3? Instagram heeft minimaal 2.2 nodig..

Verder heb ik er niet veel verstand van.. Iemand een oplossing? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Je kan Instagram gebruiken op de meeste Android toestellen zolang je beschikt over een camera, versie 2.2+ en OpenGL ES 2. Als je Instagram niet kan installeren dan denk ik dat je niet beschikt over OpenGL ES 2.

Bron:

''You can run Instagram on any camera phone with Android 2.2 or above with support for OpenGL ES 2, as well as tablets with support for OpenGL ES 2.''