Mijn ipod wil uit het niets niet meer sychroniseren en ik kan ook geen nieuwe muziek er op zetten, kan iemand mij helpen?

Ik heb echt al alles geprobeerd, maar ineens doet die dat niet meer. Verder doet die het prima en speelt die goed. Ik heb al geprobeerd mijn ipod te resetten, maar lukt ook niet en ik ben bang dat ik dan al mijn muziek kwijt ben en aangzezien ik geen ;;nieuwe muziek;; erop kan zetten, weet ik niet of dat een goed idee is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Er zit een klein gaatje aan de zijkant, dat is de reset-knop, druk daar met een speld in en alles werkt weer...

Is dat niet zo dan is hij kapot, dan ga terug naar de winkel, je hoeft niet meteen naar een arts...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom naar een arts?? waar slaat dat op?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en er zit geen gaatje ? ik heb een ipod shuffle
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat had je er niet bij gezet, kijk dan even in de manual hoe je die dan reset, please...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kon het niet laten, het is een grapje... Jammer dat ik het je moet uitleggen, want dan sloeg ik de plank mis... sorry hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef niks. Ik baal nogal. Heb echt alles geprobeerd, ook de dingen die jullie net zeiden, ik krijg aangegeven dat er een onbekende fout is opgetreden??!!! (1601)
Als resetten niet werkt, zou je 'm nog kunnen proberen te flashen?

PS: Daar verdient men dus dik aan - uiteindelijk (als je maar lang genoeg wacht) gaan alle iPod's stuk en ben je je gekochte muziek kwijt... Niks gekochte licentie. Ja, totdat de boel stuk gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een reset niet werkt is de volgende stap een restore. Dat doe je door hem vanuit je besturingssysteem te formatteren en dan iTunes op te starten. De iPod wort dan als nieuw herkend, en hij wordt in de originele staat gebracht. Je moet op dat moment wel een internetverbinding hebben.

Als je van de muziek geen copie op je computer hebt kun je dat eerst nog even doen, bijvoorbeeld met iRip.