Kan je een lege cd kopen van 8,1 GB zodat je er zelf dingen op kan branden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je kan Dual-Layer DVD-R's kopen en branden. Deze zijn uit mijn hoofd 8,4GB groot. Ze zullen niet afspelen in een cd-speler. Wel in een DVD-speler.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een CD is maximaal 800MB. Op een CD zal dus nooit 8.1Gb (8100MB) passen... Je bedoelt waarschijnlijk een DVD, zie het antwoord van MrTomaat. Op een Blue Ray disc kun je, uit mijn hoofd, tot 23GB kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blu-ray 25GB/50GB/100GB/200GB* *Haast niet of niet te krijgen.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Moet je daar een speciale brander voor hebben MrTomaat?
Zowel voor Dual-Layer als voor Blu-ray?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yes. Brander moet ook geschikt zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle huidige DVD-branders zijn tegenwoordig Multi-DVD en Dual-layer geschikt. Voor een blu-ray recordable heb je een blu-ray brander nodig.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
ok bedankt voor de extra info :-)