Hoe kan je zelf een telefoonhoesje maken?

Ik heb een idee voor een handig telefoonhoesje, ik zou hem misschien zelf kunnen ontwerpen via de computer maar hoe kan ik zorgen dat hij in het echt word gemaakt? kan ik het ontwerp bijvoorbeeld naar een bedrijf toe sturen dat ze het maken? ik zou het graag zo goedkoop mogelijk doen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit op mijn iphone dus ik kan geen 'goeievraag!' geven. Maar het is een goeie vraag!

Het beste antwoord

Je kan altijd kickstarter proberen, als je met een bedrijf gaat praten zorg dan wel voor een NDA.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar kickstarter is voor over heel de wereld en mijn idee kan denk ik alleen maar in Nederland

Andere antwoorden (1)

Dat kan je bij de Hema laten doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel echt helemaal zelf ontwerpen, dus het hoesje zelf en niet wat erop staat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oh, oké, dat begreep ik niet uit je vraag