Kan je op de netbook kids gewoon internetten?

bijvoorbeeld op youtube, facebook, en dat soort dingen. Kan iemand mij helpen aub bedankt alvast

Toegevoegd na 1 minuut:
Besturingssysteem: Android

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

ja, je kan er gewoon mee op internet. De meeste netbook kids zijn uitgerust met een stukje software waarmee de ouders kunnen instellen welke internetsites bezocht kunnen worden en bijv naar welke emailadressen email gestuurd kan worden/ van ontvangen kan worden.

als ouders kan je de beperkingen ook uitschakelen. alles op het net is dan toegankelijk.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u.