Is er een progamma dat de muziek die je op je ipod hebt naar je bibliotheek kan zetten zonder itunes?

Mijn laptop is laatst gecrasht. Hard disk kapot. Nieuwe hard disk gekocht alleen Itunes met muziek weg.
Muziek staat wel allemaal op mijn ipod.
Is er een progamma dat mijn muziek van mijn ipod naar een bibliotheek kan overzetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

EphPod, om bestanden terug van de ipod naar een computer te kopiëren. Een programmaatje dat een 'achterdeurtje' van de ipod opzet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Stap 1
Eerst moeten we echter naar iTunes op de eerste machine: we moeten er immers voor zorgen dat je computer de iPod herkent als een harde schijf. Als je dat al hebt gedaan, mag je deze stap uiteraard overslaan, maar anders: klik je iPod aan onder het Bron-menu aan de linkerzijde van het iTunes-scherm. Ga nu onderaan naar het iPod-icoontje (dat je iPod-voorkeuren moet bovenhalen), en vink vervolgens Activeergebruik als schijf aan. Sluit daarna iTunes. Installeer iTunes (nog) niet op de tweede machine, maar sluit de iPod er wel op aan: de computer zal het toestel gewoon herkennen als een externe harde schijf.

Stap 2
En nu het echte werk. Start ephPod op de computer. Er verschijnt een boodschap datje de iPod zult moeten selecteren uit een lijst aanges oren drives. Klik op Next, laat het menuutje vallen door middel van de pijltjesknop, kies de iPod uit het lijstje, kies Next en opnieuw Next.

Stap 3
De opstartwizard wordt afgesloten, en ephPod maakt automatisch een lijst aan met de nummers die op je iPod staan. Nu kun je die nummers meteen kopiëren naar een bepaalde locatie op de harde schijf Klik met je rechter muisknop op de lijst, en selecteer 'Select all songs' uit het snelmenu. Daarna klik je opnieuw je selectie aan met de rechter muisknop en kies je 'CopySongs toDirectory' .

Stap 4
Er duikt een lijstje op met alle beschikbare mappen die op je computer staan (zorg er misschien voor dat er ondertussen een lege map is aangemaakt op je harde schijf waar de nummers naartoe moeten) ,waaruitje de juiste kiest . Klik OK, en de bestanden worden in één ruk naar die map gekopieerd. Mission accomplished: je kunt nu iTunes op een andere muziekspeler op je tweede computer installeren om de muziek af te spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer SharePod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dit ook met een iphone?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weet ik niet.