welk budget mobiel heeft een goede camera?

ik heb ongeveer tot de 150 euro te besteden, type samsung galaxy y die vind ik erg leuk, maar weet iemand of die ook een aardig goede camera heeft? alvast bedankt!
Oh en mensen die de samsung galaxy y hebben bevalt die goed??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor €20 meer heb je een Samsung Galaxy Ace!
Ik heb het zelf ook.
Het is een super mooie/goede android telefoon met een 5 megapixel camera(net zoveel als een iPhone 4) met een led flitser.
Games werken er ook heel goed op.
Je kan een Samsung Galaxy Ace voor €170 bij T-Mobile kopen in het zwart of in het wit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb de samsung galaxy y en ik vind dat er zeker een goede camera op zit! ik ben er echt super blij mee!