Dvd schermen voor in de auto? Waar moet ik op letten en wat is goed/slecht

Ik zie er nu bijv 1 in het krantje van de bart smit voor 79,99 2 schermen 17,8. Kent iemand deze? En is dat wat voor af en toe gebruik in auto en op vakantie bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Belangrijk bij dvd schermen is de kijkhoek, dus kun je er ook schuin nog iets in zien. In de goedkope (<100 euro) is het scherm meestal van goedkope kwaliteit. In de goedkopere modellen is ook bezuinigd op de onderdelen van het dvd loopwerk en het geluid. Philips maakt redelijke apparaten voor rond de 150 euro en de producten van Nextbase zitten daar weer boven. Zowel vwb kwaliteit als prijs (vanaf 200).

Ik snap dat je er voor af en toe gebruik niet teveel aan uit wilt geven, maar dan ben je beter af met een gebruikte set van Marktplaats van bijvoorbeeld Philips dan een set uit de speelgoedwinkel.
paulus811