Is mijn ipad gestolen?

Ik heb vorige maand een iPad 2 16 gb gekocht via marktplaats,
Krasvrij en zag er als nieuw uit!

Alleen was de prijs wel erg laag...
Hij zag er gloednieuw uit geen krassen enz,

Maar ik denk te goedkoop...
Als ik op marktplaats kijk verkopen ze hem voor het dubbele?

Dus ik wil van me vraag af,
Is mijn iPad gestolen of niet???

Waar kan ik dat vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me inderdaad geen zuivere koffie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pas geleden was hier er een vergelijk bAre vraag voor een iMac. Omdat ik geen prijs heb kan ik er niet over oordelen. Maar je hebt hem al gekocht. Dus is hij gestolen pech dan je hebt hem al. Dit had je moeten vragen. Voordat je dit vroeg!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@inboed denk je dat hij dan eerlijk antwoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ahh gelukkig niet gestolen!
Dus gewoon een hele goede koop gehad! Dank jullie wel allemaal!

Het beste antwoord

Bij deze site: http://www.stopheling.nl/ kun je nakijken, of de ipad als gestolen geregistreerd is.

Mocht je ipad idd van diefstal afkomstig zijn, dan kan je van heling beschuldigd worden, als je niet zelf actie onderneemt.

wat je ook kan doen is een plaatselijk politiebureau binnenstappen, met de vraag of zij je ipad door het systeem willen halen. neem dan wel de ipad mee en tevens een identiteitsbewijs.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
Gelukkig is hij niet gestolen. (beste antwoord)

Andere antwoorden (1)

Eerst vraag ik me af of de iPad gloed nieuw was of dat hij al gebruikt is. Zat hij nog in de verpakking etc? Weet je zeker dat het een echte iPad is? En voor hoeveel heb je de iPad gekocht, en voor hoeveel verkoopt de mediamarkt het bijvoorbeeld? Als jij het voor 250 euro hebt gekocht, en de prijs van de winkel is 500 euro, en de iPad is zeker nieuw, dan is er best wel een kans dat het of nep is of gestolen is. Als je het voor onder de 150 euro ongeveer gekocht hebt, dan denk ik dat je zelf ook strafbaar bent, omdat jij had kunnen weten dat het te mooi was om waar te zijn. En weet je ook hoe lang de gebruiker al actief was op marktplaats? Het kan ook een miskoop van iemand zijn zonder garantie omdat het al open is gemaakt. Dan heb je geluk gehad, maar als het op marktplaats voor het dubbele verkocht wordt, dan betwijfel ik of het echt of niet gestolen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het een miskoop is heeft iemand altijd de bon nog en DUS garantie alleen niet om terug te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt maar ik bedoel geen geld terug ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms winnen mensen ook zo'n ding zonder dat ze er iets aan vinden, of ze krijgen hem bij de keuken of bij hun krantenabbo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Nick, maar dan hebben ze dus wel een bon om dat te bewijzen en zo heb jij nog garantie, dat is hier dus niet het geval geweest. Stippel: ook dat kun je bewijzen met de brief of wat dan ook dat je gewonnen hebt.