ik wil graag een drawing tablet kopen maar welke?

ik wil graag een drawing tablet kopen maar weet niet zo goed welke.
ik heb een budget van ongeveer 100 euro en heb een macbook air uit 2011 dus daar moet i op kunnen werken.

ik wil graag een wacon omdat ik heb gehoord dat dat de beste keuze is.

ik wil hem gaan gebruiken voor creatieve dingen zoals painttoolSAI

please help me :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb er zelf niet echt ervaring mee, maar ik ken wel een aantal mensen die veel tekenen op zo'n ding. Die zweren allemaal bij Wacom (Bamboo). Dus daar zal dan wel wat in zitten. (net zoals ik zelf altijd zweer bij toetsenborden en muizen van Logitech) Ik heb zelf een van Medion, die was toen een keer erg goedkoop, kan je wel wat leuke dingen mee doen, maar niet echt professioneel. En hij ijlt erg na dus dat is irritant!

Antwoorden (2)

Ik heb zelf een tijdje geleden een pen& touch gekocht van Wacom, ca. €89,- Deze kan je naast de gebruikelijke pen handelingen ook gebruiken als touchpad. Ben er zelf heel content mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar heb je die gekocht??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en is dit dan een bamboo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Mediamarkt. Hij is echter overal te koop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke welke maat is het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad,een Bamboo met een A5 formaat. Groter is behoorlijk veel duurder en werkt ook niet echt lekker, tenzij je er een A4 onder wil leggen om over te trekken. Het nadeel van een A4 formaat is dat je grote bewegingen moet maken om je hele scherm te bereiken
Wacom (Bamboo)! Die zijn fijn om mee te tekenen. Inderdaad te vinden bij MediaMarkt of een dergelijke winkel.