Hoe kan ik mijn iPad gebruiken als E-reader?

Dus waar kan ik dan boeken 'kopen'? En dan het liefst Nederlandse boeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Boekenbol is een app
Waar je boeken in kunt kopen en gebruiken al reader
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt Ebooks kopen bij bijvoorbeeld bol.com maar als je even de zoekmachine gebruikt kun je ook veel gratis Nederlandse Ebooks vinden. Je kunt ze downloaden en dan in de app IBooks plaatsen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tijdens het lezen kun je bovenaan rechts op de Ipad je scherm op slot zetten dat is prettiger lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is inmiddels al een groot aantal Nederlandse ebook-winkels. Een beperkt overzicht vind je bijvoorbeeld op de website van de Consumentenbond.

Als je graag het goedkoopste ebook wilt, kan je zoeken via Beslist.nl

Als je ebooks op je iPad wilt lezen, heb je daar een app voor nodig. Bekende apps zijn de Bluefire Reader en TXTR. Via deze apps kan je ook ebooks lezen die beveiligd zijn met DRM (Digital Rights Management).