Wat is een goede en betaalbare fiets-'tomtom'?

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is betaalbaar?
Garmin heeft verschillende mooie! special voor de fiets of eentje die je kunt gebruiken in de auto en als fiets navigatie
Snuffel
11 jaar geleden
Onder de 200 euro. Dank je voor je tip.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google maps op je mobiel :D

Het beste antwoord

Oeps er zijn veel mogelijkheden, als je een smartphone hebt bijvoorbeeld dan zijn er talloze apps die goed hun werk doen en betaalbaar zijn. De mijne op de iPhone kostte €2,99 [bikemate] ben ik zeer tevreden over.
Zie daarvoor de app store
http://itunes.apple.com/nl/app/bikemategps/id328805688?mt=8

Wil je echt een apart apparaat, dan heb je de zg. combi's zowel voor auto als fiets, daar heb ik weinig ervaring mee.

Dan de fietscomputer met navigatie, die GPS aan boord hebben en tevens de route kunnen opslaan, zodat je die later nog eens op je computer kan bekijken.

Al deze mogelijkheden hebben goedkopere en duurdere keuzes. Ik heb een link waar je van alles kan lezen over GPS op de fiets, blader daar eens doorheen om zelf te bepalen wat belangrijk is voor je in zo'n apparaat in combi met de prijs die je ervoor over hebt, zag rond de 200.

http://www.gpsopdefiets.nl/