Hoe maak ik een breuk van een getal op mijn Casio CFX-9850GB PLUS?

Dus als ik bijvoorbeeld 1/3 doe, wil graag dat er een breuk bij mijn antwoord staat, in plaats van 0.333333

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

door op de knop: F<->D te drukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werkt niet, alleen van breuk naar getal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm, bij mij wel, maar heb ook een nieuwere versie... dan zal ik het ook niet weten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je trouwens het gedeeld door logo gebruikt of het breuk logo?