Hoe kan ik mijn foto's weer terug halen? (Samsung Galaxy Y)

Ik wilde de foto's op mijn mobiel bekijken toen ik zag dat er maar 4 foto's stonden...
Dat zijn de foto's die vandaag heb gemaakt, waar de rest van mijn foto's zijn gebleven weet ik niet...
Een paar van mijn fotos heb ik wel als fotolijstje op mijn mobiel staan (Samsung Galaxy Y) deze zijn dus niet verdwenen.
Er staan een paar hele dierbare fotos tussen dus ik wil ze graag terug.
Hoe moet dit!?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mooie foto's!

Antwoorden (1)

Probeer achtereenvolgens

Menu
mijn bestanden
map DCIM
map CAMERA

Ze moeten hier echt instaan.

Andere mogelijkheid is, zonder KIES, je usb-kabel aansluiten aan je telefoon en pc - ga naar deze computer - verwisselbare schijf (die van je telefoon) openen - ALLE mappen nakijken of ze misschien verplaatst zijn naar een heel andere map....

Als je ze dan óók niet vindt, dan heb je ze per ongeluk allemaal verwijderd.

Want je kan ook in de gallerij een compleet foto-album in één keer verwijderen.

Toegevoegd na 4 minuten:
tenminste, die map heet bij mij DCIM, op mijn samsung galaxy mini, hopelijk heet ie bij jou ook zo.

Het is vrij makkelijk te vinden, als het een andere mapnaam is en dus geen DCIM heet, dan ga je op zoek naar de foto's die je WEL hebt. Je gaat even weg van die map. Je maakt van een willekeurig iets een foto, je gaat weer naar de map, kijkt of de nieuwe foto erbij is gekomen, zo niet ga je op zoek naar die nieuwe foto, en als je die nieuwe foto vindt, dan is dát de map waar je camera / telefoon de foto's toevoegt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
Ze stonden inderdaad in een andere map,
geen idee hoe ze daar komen...
Ik snap niet eens hoe ik ze verplaats.
Kijken of ik ze met de computer weer terug kan krijgen naar de map "camera".