Hallo Is het mogelijk om een prepaid simkaart Hi in een gesimlockt toestel van KPN te doen? (toestel dat je bij abbo krijgt) alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (7)

ik denk, gewoon proberen maar denk het niet
tenzij je over een dual sims beschikt ?
capthavoc
11 jaar geleden
Dit kan alleen als je KPN zo ver krijgt om je toestel te unlocken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op een simlock toestel
Nee, daarvoor is juist de simlock, zodat je alleen een sim van de desbetreffende provider kan gebruiken.
Doch zijn er wel manieren om van een simlock af te komen, maar dat was de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die simlock is volgens mij moeilijk zelf te omzeilen want dit ook een methode om een gestolen GSM te locken via uw provider. Ik denk dat u dit enkel via hun kan doen.
Ik ben wel geinteresseerd in de mogelijkheden van
"gewooneengast".
Laat maar eens weten aub.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kpn en hi zijn eigelijk 1 provider, misschien ondersteund ihet kpn toestel dan wel de hi simkaart, ik heb dit zelf vaker gedaan maar dan had ik alleen prepaid dat werkte wel, denk dat je het gewoon moet proberen, vodafone en blyk zijn ook 1 provider, als ik een telefoon koop die gelockt is op vodafone kan ik wel mijn blyk kaartje er in doen. maar ik heb het hier over prepaid, misschien dat een abonnement telefoons`strengere simlock heeft`
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals ingrid hierboven al beschreef...
HI is van KPN of nog beter gezegd HI is KPN...
En trouwens de meeste toestellen die je bij je abbo krijgt zijn vaak simlock vrij.
Het kan zowiezo geen kwaad om het te proberen..
er zullen geen rare dingen gebeuren als het niet lukt.
dus gewoon ff proberen zal ik zeggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij werkt het gewoon. Hi gebruikt het netwerk van KPN. Simlock werkt op het netwerk niet zozeer op de provider. Met mijn Simyo SIM op een KPN-prepaid toetstel werkte het i.i.g.
En inderdaad: proberen kost, behalve een minuutje tijd, helemaal niks.