Kun je van een Ipad 3 kanker krijgen?

Hallo!
Ik heb een vraag van me zus hoorde ik dat haar vriendin zei dat je van een ipad3 kanker kan krijgen door een stofje dat gevaarlijk is en zit in de ipad 3 in het beeldscherm en dat je daardoor kanker kan krijgen!

Aangezien ik die wou geven aan me moeder..

Is dat verstandig? Kan je er echt kanker van krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee. Is totale onzin. Over populaire producten wordt er altijd veel onzin verteld. Van roken krijg je wel kanker.

Nee. Tuurlijk niet. Er komen steeds meer dingen waar wij kanker van kunnen krijgen en weinig ervan klopt maar.

Zolang jouw moeder er niet aan gaat knabbelen: Volkomen veilig...!

Niet meer of minder dan een ipad 1 of 2 of welke gsm telefoon dan ook. Wel is het aan te bevelen om gsm, wifi en/of (interne draadloze) telefoons, niet nodeloos nachts aan te zetten of in de buurt van mensen te laten liggen. Er zijn veel onderzoeken die aangeven dat dat toch op z'n minst niet bevorderlijk is voor je gezondheid.

Als je het kunststof gaat zitten eten vast wel (maar waarom zou je dat doen..) Ach, van alls kan je tegenwoordig kanker krijgen als je de verhalen moet geloven. Maar redeneer maar zo, als er een keer een vrachtwagen voorbij rijdt met een roetwolk uit de uitlaat, is de kans op kanker vele malen groter...

Jij en je moeder als gebruiker niet. Volgens mij is het wel zo dat het beeldscherm in de fabriek met een speciaal goedje schoon gemaakt wordt en die stof wil je niet binnenkrijgen. Geen idee of je er kanker van krijgt. Ik denk dat je zus dat gehoord heeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100