Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zien of mijn Ice Watch echt of nep is?

Ik heb op een vrij markt een Ice Watch horloge gekocht, voor tien euro maar, dus ik dacht dat het sowieso nep was. Maar hij is precies hetzelfde als de echten. Het logo, Ice, met in de I een blaadje en boven de e een R van geregistreerd trademark, onder Ice staat een streepje en daaronder staat Watch. Verder staat boven de 6 in het uurwerk 3ATM water resistant. Op het gespje staat staat Ice op dezelfde manier. en op het bandje staat Ice Watch op dezelfde manier. Nergens kan ik een verwijzing zien dat het nep is, ziet er echt uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Daarvoor moet je tegenwoordig naar een horlogemaker, die kan aan het binnenwerk zie of het een replica is of niet.
De tegenwoordige replica's zijn bijna niet meer van echt te onderscheiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De prijs geeft te denken; de originele is ongeveer 60 Euro. En hij moet 32 gram wegen; als dat afwijkt is het een nepper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zou langs een juwelier kunnen gaan en laat hun het horloge zien, hun kunnen het vaak zien aan de binnenkant van het horloge...
is deze wel echt, nou dan heb je echt een koopje gemaakt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zou naar een horloge winkel gaan om te laten kijken
of het echt is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding