Kan ik een sim-card van een niet meer gebruikt mobieltje gewoon door midden knippen en weggooien? Zo ja, is dit chemisch afval?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik bied het aan bij de chemokar
weet het niet heel zeker maar de man van de chemokar neemt hem wel aan
Ivana
12 jaar geleden
Je kan het ook bewaren en in een nieuw simlock-vrij mobieltje gebruiken.

Antwoorden (3)

Nee, staat niet op de kca lijst. Gewoon in de vuilniszak dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let bij het weggooien bij bovengenoemde opties op dat je persoonlijke gegevens etc wel verwijderd:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit gelezen dat de sim eigendom blijft van de provider en dat je hem eigenlijk terug moet sturen.