Wat is een goede microfoon voor onder de 100 Euro?

Ik wil namelijk game-commentary opnemen, maar mijn huidige microfoon heeft nog last van een zachte ruis.
Dus graag zou ik graag een goede microfoon hebben die redelijk weinig ruis heeft, en weinig tot geen achtergrond geluid opneemt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De meest bekende, gebruikte en meest verkochte microfoon is de Shure SM 58. Deze microfoon is gemiddeld 100.- Dan heb je goede kwaliteit en doe je er lang mee.

De shure SM 58 is een dynamische microfoon. Deze zijn zeer geschikt voor jou doel en zijn onwijs sterk!
Je kan het kopen in alle muziek winkels, of op internet bestellen bijvoorbeeld bij mijn bron lokatie.

Ps: Veel plezier en succes met je project!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank U wel voor Uw snelle en goede antwoord, ik moet nog wel even doorsparen waar ik denk wel dat dit hem wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja is echt een aanrader. Het bereik is trouwens ook heel goed. Dat had ik niet eens verteld. Maar je wil natuurlijk wel een coole game voice hebben. En deze mic gaat laag genoeg om dat te bereiken. FIlters ken ik niet voor dynamische mics.. ruis zal niet echt een probleem zijn. En anders een limiter erachter gooien dan gaat ie alleen aan als je praat ;) Succes