Wat is dit geluid in mijn Mengpaneel?

Ik heb alles al geprobeert, in een andere stopcontact, Kabels verwisselt schoongemaakt Weten jullie wat ik moet? ik heb new even een video gemaakt: https://www.youtube.com/watch?v=qDt2t333fhs&context=C37fb5f4ADOEgsToPDskI2bmYaRsXjA3fKPiIgTqbw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het klinkt als een ventilator die een beetje aanloopt, dit mengpaneeltje heeft ingebouwde versterkers voor de boxen, bij het kleine formaat is geforceerde koeling noodzakelijk.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de ventilator zoveel herrie maakt, wellicht is er iets naar binnen gezogen of is de kast een beetje verbogen zodat de fan aanloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een ventilator waarvan de lagertjes versleten zijn.
Je zult hem moeten (laten) vervangen. Origineel zitten er fans in van Panasonic van het type 'supersilent' (hij is nu niet meer supersilent ::)). Waarschijnlijk kun je makkelijk fans vinden van andere merken die ook passen, maar je moet dan wel een beetje handig zijn...
escape