Wie weet er een app of iets anders(apparaatje ofzo) waarmee ik bij kan houden hoeveel km ik loop?

Kilometerstand en hoe lang ik al loop. Heb een iPhone, mag ook iets anders zijn. Had eerst wel een app gevonden maar die was niet precies, nam de Kilometerstand nogal ruim. Hoop dat iemand iets weet :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

Runkeeper is hier prima geschikt voor.
12 jaar geleden
Op je iphone zit de functie "nike + ipod". Hiermee meet hij het aantal km en speelt er zelf muziek bij af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook een 'pedometer' kopen. Nee, dat is geen machientje om te testen of je bij een crêche mag werken, het is een stappenteller.
Plaatje bij antwoord
escape
12 jaar geleden
Hier vind je een overzicht van de 8 beste
pedometer apps. voor je I-phone.

http://www.iphoneappsfinder.com/blog/15-best-pedometer-applications-for-iphone/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een GPS is erg handig.
Hiermee kun je ook je route uitzetten en altijd bepalen waar je je bevind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
looptijden.nl werkt ook uitstekend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het veel gaat gebruiken, zou je ook kunnen kijken naar de Nike/TomTom GPS SportWatch.
Deze houd zeer nauwkeurig de route bij welke je aflegt, welke hierna aan de computer gekoppeld kan worden en teruggespeeld worden, met piek en dalen, waar he het hardst ging enz.
Er word van alles bij gehouden, ook het totaal hoeveel je in totaal hebt afgelegd (alle keren dat je op pad bent geweest).
Zelf heb ik deze Nike/TomTom GPS SportWatch bij de vierdaagse gebruikt, de pauzes waren precies terug te vinden in de reports achteraf, zelfs drukke stempelposten waren te herkennen (snelheid omlaag/wachten).
Zie voor meer info de website van TomTom.