Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er een app of iets anders(apparaatje ofzo) waarmee ik bij kan houden hoeveel km ik loop?

Kilometerstand en hoe lang ik al loop. Heb een iPhone, mag ook iets anders zijn. Had eerst wel een app gevonden maar die was niet precies, nam de Kilometerstand nogal ruim. Hoop dat iemand iets weet :p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
860

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Runkeeper is hier prima geschikt voor.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Op je iphone zit de functie "nike + ipod". Hiermee meet hij het aantal km en speelt er zelf muziek bij af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook een 'pedometer' kopen. Nee, dat is geen machientje om te testen of je bij een crêche mag werken, het is een stappenteller.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
escape
12 jaar geleden
Hier vind je een overzicht van de 8 beste
pedometer apps. voor je I-phone.

http://www.iphoneappsfinder.com/blog/15-best-pedometer-applications-for-iphone/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een GPS is erg handig.
Hiermee kun je ook je route uitzetten en altijd bepalen waar je je bevind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
looptijden.nl werkt ook uitstekend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het veel gaat gebruiken, zou je ook kunnen kijken naar de Nike/TomTom GPS SportWatch.
Deze houd zeer nauwkeurig de route bij welke je aflegt, welke hierna aan de computer gekoppeld kan worden en teruggespeeld worden, met piek en dalen, waar he het hardst ging enz.
Er word van alles bij gehouden, ook het totaal hoeveel je in totaal hebt afgelegd (alle keren dat je op pad bent geweest).
Zelf heb ik deze Nike/TomTom GPS SportWatch bij de vierdaagse gebruikt, de pauzes waren precies terug te vinden in de reports achteraf, zelfs drukke stempelposten waren te herkennen (snelheid omlaag/wachten).
Zie voor meer info de website van TomTom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding