Wat gaat de iPad 2 kosten als de iPad 3 uit komt?

Ik ben fan van Apple en vooral op de iPad,
Alleen is het te duur voor me...

Dus nu is me vraag niet: hoeveel gaat de i pad 3 kosten maar als de iPad 3 uit komt,
Voor hoeveel gaan ze de iPad 2 dan nog verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De laatste artikel dat ik gelezen heb stond een bedrag van $399 wel in amerika . Dit moet moet nog wel blijken natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De verwachting is dat de ipad2 een klein beetje in prijs zal dalen. De ipad3 zal dan de hoofdprijs moeten kosten. Bij de ipad2 bestaan er 6 uitvoeringen: 16gb, 32gb en 64gb met wifi en dezelfde incl 3G.

Het antwoord op je vraag is dus sterk afhankelijk welk model je voor ogen hebt.
De goedkoopste kost nu eur 480 (16gb wifi only) en de duurste eur 799 (64gb, wifi & 3G).
Verwacht bij de introductie van de ipad3 geen spectaculaire prijsdalingen van de ipad2, dat is nooit geweest, ook bij de iphone3 niet toen de iphone4 werd geintroduceerd.