Waar komt die ruis/storing uit mijn speakers vandaan?

Ik heb een 5.1 setje van Logitech zogenaamde satellite RMS boxen. Als de volume knop op min/uit staat dan hoor ik om de zoveel tijd een ruis of storing, zoals je die van een GSM wel eens hoort, maar dat is het niet. De storing is niet systematisch, soms is er een hele tijd niets te horen.

Ik wordt er letterlijk knettergek van. Mijn huisgenoten kunnen er niet door slapen. Als ik een documentaire of comedy zit te kijken moet ik soms nood gedwongen stoppen. Omdat ik niet meer kan verstaan wat er wordt gezegd. Frustrerend tot en met.

Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn?
En hoe ik het eventueel zou kunnen voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan heb je je geluid ooit te har gezet waardoor de boxen geklapt zijn, sommige toonhoogtes kan hij niet meer aan en dan gaat hij ruisen