Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik een app over van mijn iphone naar me ipad?

Ik ben heel erg ver op mijn iphone met nightclub story. Dit wil ik nu op mijn ipad hebben omdat ik mijn iphone ga verkopen. (ik heb een iphone 3gs)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even gelezen hoe. Je hoeft niet opnieuw te beginnen. Je moet je UDID code vinden. Deze code is net zo kostbaar als de code van je pinpas. Zorg ervoor dat je niemand deze code geeft. Je kan je UDID code vinden in iTunes onder de 'summary' tab. Dan kies je 'serial number' en daarna 'identifier'. Daar staat een reeks van 40 cijfers en letters.
Deze UDID code moet je overzetten op je iPad. Kijk even op deze site, die zal je helpen. http://www.teamlava.com Sccs

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het goed is kun je in de root mappen een mapje vinden met alle gegevens van 'nightclub story'Als je die kopieert kun je alles backuppen en overzetten naar je iPad. Je iPhone & iPad moeten wel gejailbreakt zijn. Als dit niet het geval is kan dit niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (3)

Dat kan niet je moet de app opnieuw installeren en dus opnieuw gaan beginnen. Wel hoef je er geen geld meer voor te betalen als ie geld kostte. Maar je gegevens overzetten lukt niet. ):
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder jailbreak bedoel ik ja en aangezien ik denk dat jij hem niet gejailbreakt heb kan dit volgensmij niet
Je moet je iPhone aansluiten op de computer en dan iTunes opstarten. Je moet een bepaalde code opschrijven. Ik weet niet hoe je die code exact kunt vinden, maar dat valt makkelijk op te zoeken.
Tiz een persoonlijke code van je iPhone. Als je daarna je iPad aansluit en ook die code zoekt, en die weg haalt en de code van je iPhone invoert, heb je het overgezet.

Ik wou dat ik iets duidelijker kon zijn. Maar als je even bij de Q&A kijkt van je app, zou het daar ook moeten staan. Ik heb zelf Farm Story, dat werkt hetzelfde.

Sccs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iOS 5 en iCloud hebt dan kan je het via iCloud doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding