Hoe kan ik mijn HTC Cha Cha gratis unlocken?

IK wil hem graag unlocken maar heb hem nog geen jaar. Ik wil gewoon een site met een losse unlock code die geen geld kost en waar je ook niets voor hoeft te downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De websites die "unlock" software aanbieden zijn oplichters en zullen geen van alle werken. Persoonlijk zou ik langs een GSM winkeltje gaan om hem daar voor +/- 5 euro simlock vrij te laten maken...