Hoe maak je een apple logo op je iPad toetsenbord & is dit mogelijk?

Ik weet well at je jet op een computer kan met bepaalde toetsfunctie's. Maar kan het ook op je iPad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet. Maar misschien dat je ergens op een site dat icoon kan kopiëren en plakken waar je het wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, voor mensen die dit wel willen ik heb zelf een oplossing bedacht. Ga naar google en zoek hoe je dit op een mac kan. Je zal vast wel een logo vinden die tussen de tekst verwerkt zit. Kopier dit logo (dus geen afbeelding!!) ga nu naar; Instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Trefwoorden > houd je vinger op de zinbalk en plak hier de apple logo afbeelding. Voer daar onder welk toetsen je moet indrukken om het logo te verschijnen. Bijv. "ae" van >Ae<, of je kan zelf een toetscombinatie maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel, ik heb het zelf nog een beetje moeten uitpuzzelen maar door jou kwam ik op idee van knip en plakken toen dacht ik een Steekwoord