Kan Apple zien dat je iPod is gejailbreaked?

Mijn vriend heeft zijn iPod gejailbreaked, hij heeft hem gisteren laten vallen en zijn scherm is kapot. Hij heeft hem nog geen jaar dus hij heeft nog garantie, als hij hem dan hersteld, kan de winkel dan zien dat hij gejailbreaked is geweest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je hem herstelt via iTunes en dat laat maken is er geen spoor meer te vinden van de Jailbreak. Dus nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als Apple of een Apple medewerker merkt dat er een jailbreak op uitgevoerd is, dan kun je je garantie vaarwel zeggen. In de voorwaarden zit een specifiek regeltje dat zegt dat een modificatie aan het besturingssysteem ervoor zorgt dat je geen garantie meer kunt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Code kun je er alleen opzetten als je ziet wat je doet. Maar aangezien de scherm kapot is kun je dat niet. Stel je voor dat Apple je scherm vervangt en dan je iPod aanzet om te kijken of de nieuwe scherm goed werkt? Dan kunnen ze zien dat je het hebt gejailbreakt en kunnen ze moeilijk doen.

Andere antwoorden (4)

Nee!! Gewoon ff helemaal herstellen, alles er af halen enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem weer normaal maakt kunnen ze sowieso niks vinden en daar letten ze niet op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon even herstellen. Let wel op dat indien nodig je het batterijpercentage uitzet. Dit verdwijnt namelijk NIET met herstellen. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal niet, maar jailbreak is legaal dus niks om bang voor te zijn.