Waarvoor dient de usb ingang op onze satelliet ontvanger ( een philips dsr 7141). Wat kun er dus mee doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het is eigenlijk ontworpen om Recorders en/of harde schijven erop aan te sluiten, maar bij die model is het niet actief. Er is een vervanger voor die model. Namelijk de M7 SAT801. Deze kan wel via de USB-aansluiting een externe harde schijf aan de HD-satellietontvanger koppelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

de aansluiting doet niks. je kunt er dus niks mee.
misschien kan de fabrikant er iets mee bij reparaties maar daarover is niets bekend.