Dit wordt niet ondersteund door Apple. Daarom zul je dit niet kunnen gebruiken in Safari. Wat je kunt proberen is het gebruiken van andere browsers. Het liefst SkyFire browser want ik denk dat je dat wel kunt doen daarop (kost wel 4 euro!). En anders heb je genoeg andere (gratis) browsers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft het ook niet te doen via de computer. Bij de Appstore van je iPad kun je andere webbrowsers downloaden. Als je het via Safari probeert en het lukt niet kun je ook nog andere browsers downloaden op je iPad en daar proberen.