Hoe kan ik aangeschafte producten verwijderen op mijn ipod?

Mijn ipod is net 3 weekjes nieuw. Heb paar gratis filmpjes gedownload met 12 dagen app alleen kan ze niet verwijderen. Ohja weet iemand wat overig is? Het kost mega veel geheugen en spelletjes zijn het niet >.<

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het overige is waarschijnlijk standaard. Stel je koopt en iPod van 16GB, dan is de werkelijke ruimte die je echt kan gebruiken rond de 14GB, omdat er altijd wat in beslag wordt genomen door standaardprogramma's. Als het meer os dan 1-2GB zou ik er nog is naar kijken of aan een specialist vragen!
Muziek kan je verwijderen door je vinger op de titel te leggen en vervolgens te swipen (vegen). Dan krijg je een knop te zien met 'verwijderen' en dan kan je het verwijderen.
Apps kan je verwijderen door je vinger enkele seconden op een app te houden, dan gaan alle Apps trillen en komen er kruisjes rechtsboven bij te staan. Door op het kruisje te klikken verwijder je de app van je iPod. Als je nu je vinger op een app legt en vervolgens gaat bewegen gaat de app mee. Op deze manier kan je Apps verplaatsen en ook samen in een map voegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

iPod aansluiten op de computer, via iTunes kun je ze eraf halen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek dus...?

Houdt je vinger op het lied en 'swipe' naar links, klik dan op verwijder.