Mijn computer herkent mijn ipod touch niet meer. Wat te doen?

Geen enkel apparaat herkent mijn ipod touch 2e generatie meer. Hij is ook wel al 3 jaar oud en goed kapot. Kan ik er nog iets aan doen dat hij nog iets doen>

alvast bedankt,
Questioner

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als hij kapot is lijkt het me logisch dat de pc er niet op reageert, misschien moet je er mee terug gaan naar waar je hem hebt gekocht en kijken of ze hem kunnen repareren(ik denk niet gratis)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPods hebben in het algemeen veel voorkomende fouten. Qua leeftijd is er niet perse iets aan de hand. Ik heb zelfs oudere iPods die het gewoon perfect doen nog. Wat is er precies kapot aan je iPod Touch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij heeft veel gebruikersschade