Mijn BlackBerry Curve gaat niet meer aan wat moet ik doen?

gister was hij leeg en toen laadde ik hem op toen deed die het nog toen nam ik mijn blackberry mee naar boven en toen ging hij niet meer aan en ik heb hem de hele nacht onder stroom gehouden en vanochtend ging hij niet meer aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

naar een telefoonzaak gaan (het kiest waar je hem heb gekocht of je provider)

Toegevoegd na 48 seconden:
Kiest is liefst

Toegevoegd na 49 seconden:
Kiest is liefst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
90% van de fouten in bb is een software fout, ik heb dat ook gehad, mijne had een wit scherm en ging niet meer aan.

Als dat het geval bij jou is zoek dan op google even op (bb gaat niet aan, bb heeft wit scherm) daarmee heb ik het opgelost maar weet niet precies meer hoe.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met BB weet ik het niet zeker maar met mijn ericsson heb ik het ook wel eens een keer gehad, ik heb toen de accu er uitgehaald tot 30 geteld en weer aangezet, alles was weer goed. probeer dat eens.

Toegevoegd na 21 seconden:
Dan reset hij zichzelf weer