Het scherm van mijn laptop is helemaal wit.. Help??

ik was gewoon bezig op mijn laptop en ineens loopt ie vast. dus ik hem afsluiten en dan weer aanzetten. dat had ik misschien beter niet kunnen doen, want nu is het scherm helemaal wit en ik kan er niks mee. weet iemand misschien wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uitzetten, ook de batterij en de stekker eruit halen. Paar uur wachten en dan weer proberen. Staat ie dan nog steeds vast, installatie CD van Windows erin doen, en voor de reparatie versie kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Helemaal uit zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi xPaardengek,

vanaf dit toetsenbord kan ik niet veel doen, maar vrijwel elke laptop heeft de mogelijkheid om een externe monitor aan te sluiten. doe dat en mogelijk krijg je daarop wel beeld.
vaak moet je dan nog wel met de Functie toets (meestal blauw) en een symbooltje dat de laptop en monitor aangeeft de boel omschakelen.
probeer dat eerst even, voordat je de boel serieus opengeschroefd.
veel sterkte,
groeten, Dré