Er komt muziek uit mijn pc boxen,Logisch zou je denken :)maar ik zelf heb geen muziek aanstaan op mijn pc...wat kan dit zijn??

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zat met mijn oortjes in, die aangesloten zijn op mijn pc boxjes..en in de verte klinkt muziek al is de ruis sterker maar op de achtergrond hoor je duidelijk muziek ( nederlandstalig) Ikzelf heb dit nog nooit meegemaakt dus ik vraag me af of meer mensen dit wel is hebben gehad???
Toch erg raar als je zelf geen muziek hebt aanstaan.....

Alvast bedankt voor jullie antwoord :)

Toegevoegd na 10 minuten:
oke dat zal het wel zijn,goed zoekuh dus, ik dacht eerst aan een of andere piratenzender omdat het echt vaag op de achtergrond klinkt en je in eerste instantie eerst ruis hoort,alleen als je beter luistert hoor je beter dat er muziek afgespeeld word alleen vroeg ik me dan ook gelijk af hoe hun in mijn boxjes komen haha

thnx voor jullie antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
flyingcrow
12 jaar geleden
je moet er toch niet aan denken dat ongevraagd radio Hollandio uit je speakerboxen komt!

Antwoorden (6)

Misschien heb je een programma aanstaan wat muziek maakt of je hebt iets in je webbrowser gedaan wat nu afspeelt.

Goed zoekuh! Dan kom je ervan zelf wel achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou kunnen dat er een pop-up openstaat in je internet browser waar muziek in wordt gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms heb ik bij bepaalde internet-browsers dat als je op kruisje klikt hij wel visueel weg gaat maar in feite nog aanstaat. Stel je hebt een youtube filmpje die nog niet afgelopen/gepauzeerd is dan gaat ie vrolijk door... alleen geluid, geen beeld.

Je moet op Control+Alt+Delete klikken en dan eventjes uitzoeken wat er nog aan staat. maar pas op! als je iets verkeerd afsluit bij taakbeheer dan... dan wens ik je veel succes! Dus pas op welke `taak` je afsluit.

of gewoon je computer effe opnieuw opstarten. Dat lijkt mij het veiligst ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je hebtniks open staan, je boxen pikken radiozenders op. Wij hadden het met onze boxset vroeger. Best creepy savonds laat tot we erachter kwamen wat het was. Boxen uitzetten en het probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download dit bestandje eens ( link even knippen en plakken) info.prevx.com/download.asp?grab=prevxcsi
Scan daar je pc eens mee en de kans is groot dat hij dan een trojan vindt die dit veroorzaakt. Maak wel even een herstelpunt voor je de trojan verwijdert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scannen op Trojaner is nooit verkeerd, maar zal in dit geval niet de oorzaak van muziekgeest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
opsporen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht in eerste instantie dat het zou kunnen komen omdat de pc niet in een geaard stopcontact zit. Op internet kwam ik bij meerdere gelijke problemen als oorzaak een bepaald trojan tegen. Vandaar dat ik hem dat als advies wilde meegeven. Dit trojan zit diep in het systeem en met de link die ik gaf zal hij zeker gevonden worden als dat de oorzaak blijkt te zijn. Niet geschoten is altijd mis :-)
De stekker in een geaard stopcontact stoppen is ook nog een optie.
staan je luidsprekers goed aan de massa aangesloten ? Het kan dat je anders radiozenders doorkrijgt .
Dan heb je ongeveer het resultaat dat een kristaloortje heeft .