Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een goeie vervanger voor mijn n97

mijn n97 is een beetje gesneuveld en nu mag ik door de verzekering een "nieuw gelijkwaardig toestel". Omdat ik nog niet aan het eind van mijn contract zit heb ik nog niet naar andere smartphnones gekeken. Wat is een leuk alternatief?

Toegevoegd na 1 uur:
het hoeft niet per se een nokia te zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
418

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier een lijstje:
- Sony Ericsson Vivaz (pro)
- Nokia C5 of Nokia N8
- HTC Wildire (S) of HTC Desire (S)

Wil je een touchscreen houden, wil je Symbian (Nokia's besturingssysteem) blijven gebruiken of wil je ook wel iets anders zoals een HTC/Samsung met Android of een Blackberry? En hoeveel wil je besteden aan een nieuwe telefoon?

Kijk eens op de site in de bron. Hier kan je in de linker kolom aanvinken wat je graag wilt; in de middelste kolom komen alternatieven voor de Nokia N97 te staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een nokia E72
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hij gelijkwaardig is weet ik niet. Maar ik heb juist mijn N97 mini verkocht en een blackberry Torch 9800 gekocht. Dit is voor mij een 10x betere toestel qua performance. Omdat de n97 mini teveel problemen had met geheugen. Bij een beperkt aantal afspraken in de agenda werd hij al traag door.
Ik wilde wel de combi van groot touch scherm en toetsenbord houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding